poniedziałek, 2 czerwca 2014

Prolog ~ Jestesmy szczesliwi!

Mam na imie Violetta Castillo i mam 20 lat. Moim chlopakiem jest Leon Verdas. Kocham go ponad zycie. Razem z nim jak i moją i jego rodziną mieszkamy w USA, mimo tego, ze urodzilismy sie wszyscy w Argentynie. Ale co to ma do rzeczy? Mieszkamy na Florydzie nad oceanem Atlantyckim. Jestesmy szczesliwi! Leon jest zawodowym Motocrossowcem, a ja staram sie o kariere piosenkarki. Niestety, nie jest to latwe, a w dodatku na Amerykanskim rynku. Moją najlepszą przyjaciolką jest Naty, Ludmila i Francesca. Do czasu. Uczylam sie razem z resztą mojej paczki, a moze eks paczki, uczylismy sie w Stud!o. Tato jest z Jade i przez to zaniedbuje mnie i rodzine oraz znajomych. Tylko ona sie liczy. Mam na szczescie ciotke i babcie, ale mieszkają na drugim koncu kraju.
_________

Nie umiem pisac prologow :(. Ale jest! Mam nadzieje, ze sie podoba. Heheh. Na tyle. Chyba. Aaa! Jeszcze. Next notka z OP albo z rozdzialem bedzie 03.06. Mam nadzieje, ze jak sie spoznie, to sie nie pogniewacie xD. Dziendobry, albo i dobranoc. xD

` Nicole ;**

4 komentarze:

  1. Ciekawie się zapowiada :)
    Z niecierpliwością czekam na rozdział !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale się zapowiada *o*
    Czekam na nn ;***
    http://moje-story-leonetta.blogspot.com <- Zapraszam na prolog!

    OdpowiedzUsuń
  3. extra
    czekam na 1 rozdział

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Chat~!~